Flat Fees
Kan ik een Flat Fee voor enkele medewerkers afnemen?
Nee, dat kan niet. De Flat Fee kan zo voordelig worden aangeboden doordat we ervan uitgaan dat de één veel belt en de ander weinig. We gaan uit van het gemiddeld gebruik en daarbij heeft een gemiddelde klant toch een mooi voordeel ten opzichte van onze scherpe tarieven.
Hoe werkt de Fair Use policy bij de Flat Fee?
Tot een overschrijding van 25% van de norm gebeurt er niets. Daarboven worden de normale – scherpe – variabele kosten in rekening gebracht. Meer informatie vind je op de prijzen pagina.
Hard & software
Wat voor een telefoontoestel heb je nodig voor VoIP?
Om gebruik te maken van VoIP zijn speciale telefoontoestellen nodig. VoiP telefoontoestellen zijn in alle soorten en maten verkrijgbaar. Van een eenvoudig bureautoestel tot uitgebreide receptie- en secretaressetoestellen. Ook draadloze DECT toestellen behoren tot de mogelijkheden. De meeste toestellen zijn uit te breiden met bijvoorbeeld een headset, al dan niet draadloos of een uitbreidingsmodule voor extra snelkeuze toetsen, bijvoorbeeld voor gebruik als receptietoestel.
VoIP telefoontoestellen worden aangesloten met een standaard netwerkkabel. Dit is in de meeste bedrijven de standaard aansluiting voor het computernetwerk.
Welke hard- en software wordt door ons actief ondersteund?
Dit is hardware of software waarvan door ons is vastgesteld dat het werkt in combinatie met onze telefoniediensten. Hiervoor is er een basis configuratiehandleiding beschikbaar die up-to-date wordt gehouden. Wij kunnen ondersteuning leveren bij het instellen van de hard- of software om onze telefoniediensten werkend te krijgen in combinatie met deze hard- of software.
- Yealink T-serie
- Cisco SPA 525 G2
- Innovaphone
- SNOM
- Counterpath Bria softphone
- Counterpath X lite softphone
- Gigaset N 510 IP pro
- Tiptel 284 en 286 IP
- XRS 5440
- Robin Smartview
Waar vind ik handleidingen voor de hard- en software?
Handleidingen voor diverse hardware zijn te downloaden op onze downloadpagina.